Přeskočit na hlavní obsah

Kterak si Honzík vyrazil do Bulharska

To bylo tak, když se Honzíkův brácha rozhodl pro pánskou jízdu. Ale ne jen tak ledajakou, oni si museli vyrazit rovnou do Bulharska! Takže nakonec se konala pánská jízda ve čtyřech v Burgasu. Odlétali ve středu 12. září ráno z Prahy, takže jsem se Honzíkem musela rozloučit už v úterý večer, kdy mi odjížděl z Olomouce. A v neděli 16. se mi živý a zdravý vrátil :-)
Ještě než odjel, zašli jsme si na malou baštu k Červenému volkovi na Dolním náměstí. Mají tam mou nejoblíbenější rajskou polévku a stejně tak výborné crustini. Jestli jste blázni do rajské jako já, rozhodně si zajděte na návštěvu :-)

nejlepší tomatový krém na světě!

crustini se šunkou, mozarellou a rajčátky


Jak probíhala jejich "jízda" jsem radši moc vědět nechtěla, i když jsme s Honzíkem byli denně v kontaktu, nějakou představu mám :-D
V kufru mi přivezl také krásný šátek a zrcátko na líčení na stůl! Měla jsem jedno malé, které se pořád rozpadávalo a už jsem chvilku po nějakém jiném koukala. Teď už nemusím, Honzík se postaral .


šátek a zrcátko

A jelikož hoši letěli z Prahy, dostal Honzík jeden úkol. Musel do My Národní, kde zrovna probíhal Festival krásy. V Clinique měli tyto pěkné taštičky se vzorky krémů a scrubu za 290,- Kč, což je super cena, pokud chcete Clinique teprve vyzkoušet a až pak se rozhodnout, zda si koupíte plné balení. Takže jsem Honzíka zaúkolovala, aby mi jednu tuto taštičku koupil a přivezl. Jak vidíte na fotkách, úkol zdárně splnil a já se tak brzo vrhnu na svou první větší zkušenost s Clinique.

krém Even better, oční krém All about eyes a 7 day scrub



Pouštíte partnery na pánské jízdy? Já moc nechtěla, ale ať si taky užije pánskou společnost. Mě má doma pořád! :-D

Komentáře

  1. Rajskou moc nemusím, ale tahle vypadá vážně super.A to crustini mňam!!! Jsem zvědavá jaké budou ty výrobky od Clinique :-) No pánská jízda jo, ale takhle daleko :-D Ale kluci občas asi potřebují změnu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naopak rajský maniak, klidně může každý den a pořád :-D
      Clinique jsem zatím jen lehce ozkoušela, ale vůbec se nezdají krémy špatné! :-)
      No ono to začalo tím, že mají s bráchou v Bulharsku společného známého, který je k sobě pozval a brácha se toho hned chytil. Honzovi se prvně nechtělo, ale nakonec jel, tak proto až na Balkán :-D

      Vymazat

Okomentovat

Díky za každý Váš komentář!

Populární příspěvky z tohoto blogu

You belong to me!

Ahoj! Zrovna minulý týden se na instagramu objevila krátká ukázka z nového songu Bryana Adamse. A co víc, v půlce října vyjde nové album! Oh yeah!!  A jelikož pilotní song je již venku na youtube, užijte si ho se mnou! Krásný večer :-)

Nicholas Winton (1909-2015)

Dnes se na internetu objevila smutná zpráva, a to o úmrtí sira Nicholase Wintona.  Pro ty z vás, kdo nevědí, o koho jde, jedná se o bývalého britského obchodníka, který těsně před 2. světovou válkou pomocí vlakových transportů směřujících do Velké Británie zachránil z předválečného Československa na 669 dětí, převážně židovského původu. Nebýt tohoto skutku, většina z nich by skončila v koncentračních táborech a zřejmě nevyhnutelně i v plynových komorách. Díky tomuto muži (a také jeho dalším spolupracovníkům, jež však nejsou tak známí jako sir Nicholas) tak tyto děti nepotkal stejný osud jako jejich rodiče.  Více si o siru Nicholasovi můžete přečíst na wikipedii  a mnoha dalších zdrojích. A proč že mě tento muž zaujal? Když jsem byla na gymnáziu, poslali nás tehdy učitelé do kina a pustili nám dokument slovenského režiséra Mateje Mináče Nicholas Winton - Síla lidskosti . Tento dokument je velmi dobře zpracovaný a záběry z jiného pořadu stanice CBS, kde se sir Nicholas po mnoha le

Kosmetické přírůstky

Posledních pár měsíců jsem nijak zvlášť neutrácela, tak jsem si v minulých cca 2 týdnech pořídila pár nových věciček. Co se týče výrobků Oriflame, mám je zdarma díky benefitu Honzíkovy práce (zdarma pár výrobků každý katalog).