Přeskočit na hlavní obsah

Videobox!

Zdravím!
Hlásím se po delší odmlce, ale uznejte sami, komu by se v tom krásném počasí chtělo sedět u počítače?
Ale když už jsem se dokopala k tomu něco vám napsat, tak jsem rovnou natočila i video. Kvalita je celkem ucházející vzhledem k tomu, že jsem ho točila na klasický digitální foťák. Do příště vyladím koulející a občas šilhající oči, máchání rukama, opakující se slova a jiné nešváry, kterých si člověk všimne až při sledování videa :-)
Poprvé jsem si objednala jednu z "krabiček krásy" a to Senzabox. Tehdy jsem ještě netušila, že to bude poslední krabička s tímto jménem. Senzabox se totiž spojil s Ladyboxem a od července je v prodeji už jen krabička jménem Ladybox s logem Senzaboxu. Tu jsem si teď objednala taky, tak jsem zvědavá, jestli to bude stát za to. Za cca dva týdny uvidíme :-)

Snad se vám bude video líbit!

Edit: Přidávám odkaz na slibovanou recenzi rtěnky L´Occitane Pivoine Flora :-)



Komentáře

  1. Žanet, Ty používáš na tvář mýdlo? A víš, že se to nemá:-D. Taky mám z mýdla velkou radost a taky očekávám super promašťující efekt (pro mě je to dobré), ale teď jsem četla recenzi, že je to jako klasické mýdlo bez žádné extra hydratace:-(

    Tak zkusím a uvidím. Jestli nic extra, tak je to trochu předražené, že.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě že nepoužívám, ale jestli má tolik olivového oleje, tak by vysušovat nemuselo a mohlo by mi na obličej vyhovovat. Ale zkoušet to asi na konec nebudu, už mám jiné čistítko v zásobě.. Ale třeba to jednou risknu :-D
      A i kdyby bylo super, tak ty peníze bych za něj nedala :-)

      Vymazat
    2. To já asi taky ne. Ale třeba je to jen chyba tisku:-)
      Tak jsem zvědavá na těch téměř 90% oliváku. To už možná ani ten krém na ruce nebude třeba:-)

      Vymazat
    3. Musím sem vstoupit, není pravda že by se mýdlo nemělo používat na tvář, to platí pouze o klasických šitských mýdlech z drogerie. V pubertě jsem trpěla na maximálně mastnou pleť s akné v T zóně a dermatoložka mi poradila mýt si obličej mýdlem protex a musím říct že to fungovala lépe než vodičky a séra za tisíce.

      Vymazat
    4. O Protexu vím, jednu dobu jsem ho používala, ale na mou aknózní pleť nezabral. Ale i jiné značky mají jako součást čištění mýdla - třeba Clinique buď jako tekuté, nebo přímo ve formě klasického tuhého mýdla. Ale obyčejným mýdlem z drogérky bych i obličej už nikdy neumyla, i přes smíšenou pleť by ze mě byla sušenka :-D Ale každý dělá, co mu vyhovuje ;-)

      Vymazat
  2. Dobrý den Žanet
    čekal jsem více amatérštější video na to že bylo pokud vím první
    Ale velmi velmi jste překvapila,máte krásný moravský přízvuk,výbornou slovní zásobu(jistě na tom má podíl váš koníček kterým je četba)
    takže byla jste skvělá
    hezký den
    Prorsum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkuji z milý komentář, každá pochvala potěší, obzvláště po takovém prvním pokusu :-)

      Vymazat

Okomentovat

Díky za každý Váš komentář!

Populární příspěvky z tohoto blogu

You belong to me!

Ahoj! Zrovna minulý týden se na instagramu objevila krátká ukázka z nového songu Bryana Adamse. A co víc, v půlce října vyjde nové album! Oh yeah!!  A jelikož pilotní song je již venku na youtube, užijte si ho se mnou! Krásný večer :-)

Nicholas Winton (1909-2015)

Dnes se na internetu objevila smutná zpráva, a to o úmrtí sira Nicholase Wintona.  Pro ty z vás, kdo nevědí, o koho jde, jedná se o bývalého britského obchodníka, který těsně před 2. světovou válkou pomocí vlakových transportů směřujících do Velké Británie zachránil z předválečného Československa na 669 dětí, převážně židovského původu. Nebýt tohoto skutku, většina z nich by skončila v koncentračních táborech a zřejmě nevyhnutelně i v plynových komorách. Díky tomuto muži (a také jeho dalším spolupracovníkům, jež však nejsou tak známí jako sir Nicholas) tak tyto děti nepotkal stejný osud jako jejich rodiče.  Více si o siru Nicholasovi můžete přečíst na wikipedii  a mnoha dalších zdrojích. A proč že mě tento muž zaujal? Když jsem byla na gymnáziu, poslali nás tehdy učitelé do kina a pustili nám dokument slovenského režiséra Mateje Mináče Nicholas Winton - Síla lidskosti . Tento dokument je velmi dobře zpracovaný a záběry z jiného pořadu stanice CBS, kde se sir Nicholas po mnoha le

Kosmetické přírůstky

Posledních pár měsíců jsem nijak zvlášť neutrácela, tak jsem si v minulých cca 2 týdnech pořídila pár nových věciček. Co se týče výrobků Oriflame, mám je zdarma díky benefitu Honzíkovy práce (zdarma pár výrobků každý katalog).